FANDOM

Aarch byl trenerem Snow- Kidsów, jednak pod koniec 3 sezonu zrezygnowal i oddal to stanowisko swojemu bratankowi-Rocketowi. Aarch w młodosci grał w drużynie Akilianu wraz z bratem Noratą i przyjacielem Artegorem. Był świadkiem a także uczestnikiem zlodowacenia Akilianu w wyniku ktorego oddech zniknął. Później dołączył do drużyny Shadows wraz z Artegorem. Tam poklócili sie gdy Aarch odmówił dalszej gry gdy podupadl na zdrowiu i smog zaczął mu szkodzić. Od tamtego czasu Artegor nienawidzi Aarcha i jest zawsze przeciwko niemu.

Fundator Akademii Aarcha, a zarazem trener drużyny Snow Kids. Po 15 latach od zlodowacenia powraca na Akillian, aby stworzyć nową drużynę i przez to spopularyzować football. Sympatyczny i uprzejmy, a jako trener stanowczy i zdecydowany. Dobry opiekun, który wszystkich traktuje równo bez względu na relacje rodzinne. Troszczy się o swoich podopiecznych i nie chce zwycięstwa kosztem graczy. W obu drużynach (czyli w Akillian i Shadows) jego strój miał liczbę 10.

Związek z Adim Edytuj

Sezon 1: Aarch i Adin poznają się na długo przed rozpoczęciem fabuły – najprawdopodobniej podczas wspólnej gry w drużynie Akillians. Pomiędzy nimi szybko pojawia się uczucie i tworzą szczęśliwy związek. Wszystko jednak zmienia się, kiedy po tragicznym w skutkach wybuchu Metafluxa Aarch opuszcza Akillian, zostawiając Adin bez słowa wyjaśnienia. Kiedy powraca po piętnastu latach, chce odzyskać serce swojej dawnej ukochanej, jednak ona wciąż nie jest w stanie zapomnieć mu doznanych krzywd i nawet nie chce słyszeć o ponownym związku. Jednak z czasem, powoli, po uporczywych wysiłkach Aarcha Adin zdaje się 'mięknąć', a jej uczucia powracać, jednak wciąż trzyma byłego ukochanego na dystans. 

Sezon 2: W tym sezonie Aarch i Adin nadal, powoli lecz sukcesywnie, zbliżają się do siebie. Aarch wciąż walczy o uczucia Adin, a ona stara się zapomnieć o krzywdzie, jaką jej wyrządził, porzucając ją bez słowa wyjaśnienia i wybaczyć mu. 

Sezon 3: Długa walka Aarcha o serce Adin popłaca i kobieta wreszcie daje mu szansę. Ich odrodzona miłość jednak niemal natychmiast napotyka przeszkodę – zażyłość pomiędzy przewodniczącą Ligi a trenerem Snow Kids wychodzi na jaw. Taki związek jest zakazany i Aarch, aby uniknąć konsekwencji, decyduje się na bardzo radykalny krok – rezygnuje ze stanowiska trenera Snow Kids. Przez to poświęcenie Aarch udowadnia jak bardzo zależy mu na ukochanej. Po tej trudnej decyzji związek Adin i Aarcha jest szczęśliwy, a w epilogu serii dowiadujemy się, że spodziewają się dziecka.