FANDOM

Artegor Nexus akiliańczyk, który grał w nieznanej drużynie Akilian, w której nosił koszulkę z numerem 11. Przyjaciel Aarcha i Noraty. Potem były trener Shadows i asystent trenera, a teraz aktualnie komentator sportowy.

Charakter Edytuj

Od swoich piłkarzy zawsze wymaga bezwzględnego posłuszeństwa, twardej gry i zwycięstwa bez względu na koszty. Poza boiskiem znany z nieczystych posunięć. Posiada chorą ambicję i żywi urazę do Aarcha, gdyż boi się, iż ten może okazać się lepszym trenerem od niego. Po klęsce swojej drużyny w meczu ze Snow Kids, traci szanse gry w pucharze Galactik Football, zostaje więc trenerem drużyny Shadows, z którą przyjdzie się zmierzyć drużynie Snow Kids w ciągu turnieju. W młodości występował razem z Aarchem w barwach drużyn Akillian i Shadows z numerem 11. Uważa, iż Aarch 'zawiódł jego zaufanie' opuszczając drużynę Shadows by ratować się od szkodliwego działania Smogu i pozostawiając Artegora samego. Jak się później okazuje, Artegor jest uzależniony od Smogu i brak wspomnianego fluxa zagraża jego zdrowiu. Po tym jak Bleylock zniszczył smog, zostaje pomocnikiem trenera Snow Kids.