FANDOM

Oddech AkilianEdytuj

Oddech Akilian to jasnoniebieski flux drużyny SnowKids, cała planeta Akilian , skąd pochodzą nasi mistrzowie, ma do niego dostęp jednak tylko nieliczni potrafią go opanować...

SmogEdytuj

Smog – Dzięki temu fluxowi zawodnicy mogą się teleportować i bez problemu ominąć zawodnika lub odebrać mu piłkę. Smog jest jedynym znanym fluxem, którego używanie może zaszkodzić zawodnikom pochodzącym z innych planet. Ma działanie uzależniające, pobudza agresją, wywołuje stany paranoidalne i potęguje najbardziej negatywne cechy gracza. Dodatkowo może doprowadzić do osłabienia organizmu i nagłych ataków bólu. Zatrucie Smogiem prawdopodobnie wywołane jest kolizją obcego fluxa z fluxem macierzystym, jak miało to miejsce w przypadku Aarcha, Artegora oraz Sinedda.

SzarżaEdytuj

Szarża (Fala Jonowa) / flux drużyny Lightnings

Już sama nazwa drużyny, która używa tego Fluxa - Błyskawice - wskazuje na to, jakie jest jego działanie. Szarża jest bardzo podobna do Smogu, gdyż tak jak on, pozwala zmienić się, zawodnikowi jej używającemu, w falę ożywionego gazu. W tym przypadku jest to fala jonowa, od której wzięła się druga nazwa Fluxa. Daje to Lightnightsom możliwość błyskawicznego przemieszczania się po boisku. Oprócz tego, tak jak większość Fluxów, Fala Jonowa, wzmaga również siłę strzału i poprawia ogólną motorykę ciała.

Metaliczny KrzykEdytuj

Jest to Flux drużyny Rykersów. Jest także Fluxem Planety Unader.

RykEdytuj

Jest to Flux drużyny Wambas. Jest także Fluxem Planety Wamba.

Fala mózguEdytuj

Jest to Flux drużyny Cyclopów. Jest także Fluxem Planety Cyclop.Powoduje silny ból głowy u przeciwnika

Żar XenonuEdytuj

Jest to prawdopodobnie najpotężniejszy Flux w Galaktyce. Nie dość, że wzmacnia naturalną, ogromną już siłę mieszkańców Gwiazdozbioru Xenons, to pozwala im także na krótką chwilę "zamrozić" swojego przeciwnika! Piłka po strzale z użyciem Żaru Xenonu, leci z taką prędkością, że po wpadnięciu do bramki, potrafi ją wyrzucić w powietrze! Specjaliści w posługiwaniu się tym Fluxem, jakim z pewnością jest Luur, potrafią także nadać piłce ogromną rotację, dzięki której piłka leci po spirali, co skutecznie myli bramkarza. Jakby tego było mało, Żar pozwala zawodnikom latać, a także poruszać z tak ogromną prędkością, że do dokładnego prześledzenia akcji potrzebna jest powtórka w zwolnionym tempie!

Fala HectoniiEdytuj

Flux drużyny Elektras, jest jasnoniebieski i wygląda jakby fala wodna. Zawodniczki Elektras za jego pomoca moga przpłynac całe boisko.

MetafluxEdytuj

Po wybuchu metafluxa na akilianie doszło do zlodowacenia planety i utraty fluxa, jednak energia metafluxa rozniosła się do dzieci, które aktualnie się rodziły m.in. do snowkids. Dzięki niemu snowkids mieli oddech akillian. W pierwszej serii sony razem z clampem wyssali z nich metafluxa i odtworzyli go, ale snowkids zatrzymali oddech. Metaflux to stuczny flux stworzony dla robo zawodników technoidu. Ostatecznie nigdy go nie zastosowano w technodroidach.

Multi-fluxEdytuj

Był to Flux drużyny Paradisii. Multi-flux był stworzony ze wszystkich Fluxów w Pucharze Paradisia. Został zebrany w grze Netherball. Multi-flux powodował chorobę zwaną rezonansem u osób, które grały w Netherballa. Im dłużej ktoś grał tym choroba była silniejsza jak u Rocketa. Dosłownie zniszczył całą Planete Paradisia i również na Akilianie odebrał Snow Kidsom Oddech Akilian, lecz Ahito pokazuje swoją zdolności i Snow Kidsi odzyskują Oddech Akilian. A kiedy ten Flux miał wybuchnąć na Paradisii również zabił Brim Simbre.

Anty-Multi-fluxEdytuj

Został stworzony przez Clampa. Zneutralizował działanie Multi-fluxa. Połączenie go z Multi-fluxem spowodowało jego zniszczeńe i odebranie Fluxa drużynie Paradisiia.