FANDOM

Mark to akiliańczyk i gracz drużyny Snow Kids.Został sprowadzony do zespołu, aby zastąpić Roketa na pozycji pomocnika. Podczas turnieju na Paradisii grał z Micro-icem jako napastnik. 

Chłopak Niny . 

WyglądEdytuj

Mark to wysoki, czarnoskóry chłopak.Ma krótkie, kręcone, brązowe włosy i niebieskie oczy.

Charakter Edytuj

Jest pewny siebie i trochę zarozumiały. Jego podania sprawiają, że niszczy lukę pozostawioną po Rockecie. Lubi dokuczać Micro-Ice'owi. Gra z numerem 6. Oddech odkrył w sobie jako 8. Lubi chodzić na mecze Netherball. On odkrył, że Rocket gra w Sferze. Potem pokazuje ją Snow Kidsom.

Związek z Niną Edytuj

Sezon 3: Mark wraz z drużyną ogląda HoloTV, gdy nagle zauważa nową zawodniczkę zespołu Paradisii, kuzynkę Nikki 4 oraz zastępczynię D'Joka - Ninę 8. Mark od razu staje się rozmarzony i wpatrzony w jej zdjęcie, a koledzy z drużyny zaczynają z niego żartować.  Kiedy Mark idzie na mecz, wpada na Ninę. Z początku nie wie, że to ona, i zaczyna wyprawiać kazania osobie która na niego wpadła. Podnosząc głowę, zauważa, że to dziewczyna, w której jest zakochany i natychmiast przeprasza. Nina chichocze i przestrzega go o ostrożności, a zakochany Mark kilka sekund później wpada na ścianę.  Chłopak umawia się z Niną w restauracji, której specjalnością są akiliańskie dania. Mark próbuje rozbawić dziewczynę, a wychodzi mu to skutecznie. Nikki jest rozwścieczona, ponieważ nie wszystko idzie „według planu”, a Nina, spotykając się z Markiem, robi błąd. Zakazuje jej się z nim spotykać, a dziewczynie zaczynają lecieć łzy. Kiedy Mark robi jej niespodziankę w centrum handlowym na Genesis, Nina prosi go, aby o niej zapomniał, po czym urywa kontakt. Zrozpaczony, ale ciekawy Mark próbuje się do niej dodzwonić, ale bezskutecznie. Przed finałem dziewczyna unika z nim kontaktu wzrokowego i podczas walki o piłkę wygrywa pojedynek. Kiedy Team  Paradisia próbuje ukraść Puchar, multi-flux zostaje unicestwiony i zniszczony, a Nina zaczyna spadać, ponieważ to ona miała złapać Puchar. Uczucie wygrało, przerażony Mark używa fluxa, aby skoczyć i złapać Ninę. Dziewczyna wyznaje mu, że musi im pomóc.  Mark i Nina prawdopodobnie są rozdzieleni, ponieważ przed treningiem Club Galactik okazuje się, że Duke Maddox zajął się drużyną. Mark nie jest zachwycony, ale pogodził się sytuacją i zamierza znowu wrócić do Niny, kiedy tylko kontakt się pojawi. W końcu musi pomóc Ninie, kiedy go poprosiła, a że ją kocha, spełni prośbę.