FANDOM

Mei
Mei
Dane osobowe
Wiek 15/16 (sezon 1)

20 (sezon 2)
21 (sezon 3)

Płeć Kobieta
Planeta Akilian
Flux Oddech metaflux

Smog (Dawniej)

Drużyna Snow Kids

Shadows (Dawniej)

Rodzina Ojciec Mei (Ojciec)

Matka Mei (Matka)
Sinedd (Miłość)
D'Jok (Dawna miłość)

Zawód Piłkarz
Pozycja Obrońca

Napastnik (Dawniej)

Numer 7

Mei pochodzi z planety z Akilian, była napastniczką Shadowsów.

WyglądEdytuj

OsobowośćEdytuj

Mei ma klasę i urodę, doskonale zdaje sobie z tego sprawę i wykorzystuje to do osiągnięcia swoich celów. Początkowo Mei jest osobą, która zwraca na wygląd człowieka. Także łatwo ulega presji matki, co pociąga za sobą wygórowane ambicje grania na pozycji napastnika. Kolejne wydarzenia sprawiają, że Mei z rozpuszczonej nastolatki staje się dorosłą młodą kobietą. Wciąż uwielbia robić zakupy i moda jest dla niej bardzo ważna, ale w jej zachowaniu coraz częściej widać rozwagę i przywiązanie do bliskich osób, dla których jest gotowa wykonać rzeczy, które nie sprawiają jej przyjemności (Mei przekazuje informacje o D'Joku Sonny'emu, chociaż nie jest zachwycona perspektywami spotkań z Corso). Angażuje się w związki z mężczyznami: najpierw z D'Jokiem, a potem z Sineddem. Potrafi znosić cierpienie bez słowa, ale nie bez końca. Kiedy jest zła, mówi co myśli i zdarza jej się zrobić coś pod wpływem impulsu (zerwanie z D’Jokiem i szybkie związanie się z Sineddem). Mei dużo się uśmiecha, żywa i energiczna osoba, służąca zawsze dobrymi radami. Nie zawsze kieruje się dobrem drużyny, czasem przekłada własne potrzeby na przyjaciół, na przykład gdy przechodzi do drużyny Shadows. Mimo to stara się utrzymać dobre relacje ze Snow Kids, a nawet z D'Jokiem, który jednak ogarnięty rządzą wygranej, odtrąca ją. Mei lubi być w centrum uwagi i pławić się w blasku reflektorów, dlatego jest najbardziej medialną osobą w Snow Kids. Wydaje się być twardą dziewczyną, nie przejmując się opiniami innych, jednak tak jak wszyscy ona też ma chwile słabości. Pomimo tego, że Mei nie pogodziła się graniem na pozycji obrońcy, ta pozycja wydaje się być dla niej. Czasami zdarza się jej zagrać agresywnie, ale jej mocną stroną są wślizgi. Mei również potrafi strzelać gole, a pokazała to będąc w drużynie Shadows. To właśnie ona strzeliła najważniejszą bramkę dla Snow Kids, która daje im zwycięstwo w finałach przeciwko Shadows.

HistoriaEdytuj

Sezon IEdytuj

Sezon IIEdytuj

Sezon IIIEdytuj