FANDOM

Mei pochodzi z planety z Akilian , była napastniczką Shadowsów , obecnie obrończyni drużyny Snow Kids .

Najlepszą przyjaciółką Mei jest Tia .

Dziewczyna Sinneda .

OsobowośćEdytuj

Mei ma klasę i urodę, doskonale zdaje sobie z tego sprawę i wykorzystuje to do osiągnięcia swoich celów. Początkowo Mei jest osobą, która zwraca na wygląd człowieka. Także łatwo ulega presji matki, co pociąga za sobą wygórowane ambicje grania na pozycji napastnika. Kolejne wydarzenia sprawiają, że Mei z rozpuszczonej nastolatki staje się dorosłą młodą kobietą. Wciąż uwielbia robić zakupy i moda jest dla niej bardzo ważna, ale w jej zachowaniu coraz częściej widać rozwagę i przywiązanie do bliskich osób, dla których jest gotowa wykonać rzeczy, które nie sprawiają jej przyjemności (Mei przekazuje informacje o D'Joku Sonny'emu, chociaż nie jest zachwycona perspektywami spotkań z Corso). Angażuje się w związki z mężczyznami: najpierw z D'Jokiem, a potem z Sineddem. Potrafi znosić cierpienie bez słowa, ale nie bez końca. Kiedy jest zła, mówi co myśli i zdarza jej się zrobić coś pod wpływem impulsu (zerwanie z D’Jokiem i szybkie związanie się z Sineddem). Mei dużo się uśmiecha, żywa i energiczna osoba, służąca zawsze dobrymi radami. Nie zawsze kieruje się dobrem drużyny, czasem przekłada własne potrzeby na przyjaciół, na przykład gdy przechodzi do drużyny Shadows. Mimo to stara się utrzymać dobre relacje ze Snow Kids, a nawet z D'Jokiem, który jednak ogarnięty rządzą wygranej, odtrąca ją. Mei lubi być w centrum uwagi i pławić się w blasku reflektorów, dlatego jest najbardziej medialną osobą w Snow Kids. Wydaje się być twardą dziewczyną, nie przejmując się opiniami innych, jednak tak jak wszyscy ona też ma chwile słabości. Pomimo tego, że Mei nie pogodziła się graniem na pozycji obrońcy, ta pozycja wydaje się być dla niej. Czasami zdarza się jej zagrać agresywnie, ale jej mocną stroną są wślizgi. Mei również potrafi strzelać gole, a pokazała to będąc w drużynie Shadows. To właśnie ona strzeliła najważniejszą bramkę dla Snow Kids, która daje im zwycięstwo w finałach przeciwko Shadows.

 Związek z D'Jokiem Edytuj

Sezon 1: D'Jok po raz pierwszy spotyka Mei podczas naboru do drużyny Aarcha, jednak początkowo nie zwraca na nią dużej uwagi - w przeciwieństwie do Micro Ice'a, jego najlepszego przyjaciela. Mei, będąc pod presją swojej matki, wykorzystuje zauroczenie Micro Ice'a i zaczyna okazać zainteresowanie D'Jokiem, czym doprowadza do kłótni pomiędzy przyjaciółmi. D'Jok zdaje się odwzajemniać uczucia Mei (ofiarowuje jej nawet swoją szczęśliwą bransoletkę), jednak kiedy odkrywa prawdziwe motywy jej działania, natychmiast kończy ich znajomość i traktuje dziewczynę z dystansem i chłodem. Mei, zraniona jego zachowaniem, postanawia wyrwać się spod presji matki i doprowadza do pogodzenia się Micro Ice'a i D'Joka. Kiedy D'Jok zostaje porwany przez Bleylocka to właśnie Mei jest tą, która martwi się o niego najbardziej. Wtedy też okazuje się, że jest zakochana w D'Joku. Po jego powrocie, Micro Ice próbuje doprowadzić do poprawienia relacji D'Joka i Mei, a ona sama próbuje okazać chłopakowi swoje zainteresowanie (przed meczem Snow Kids - Lightnings chwyta go za dłoń), jednak oba te sposoby kończą się fiaskiem - D'Jok nie chce mieć nic do czynienia z Mei. Jednak podczas meczu finałowego z Shadows do D'Joka dociera, że Mei nie jest mu obojętna i wyznaje jej swoje uczucia. Po wygranym finale D'Jok i Mei całują się na boisku, oficjalnie stając się parą. 

Sezon 2: Mijają cztery lata i D'Jok i Mei wciąż są razem. Zdają się być szczęśliwi w swoim związku, nawet pomimo drobnych sprzeczek. Mei dostarcza Sonny'emu informacji o samopoczuciu D'Joka poprzez Corso, mimo że wyraźnie nie jest tym zachwycona. Widać, że zależy im nawzajem na sobie i darzą się silnym uczuciem. 

Sezon 3: Mija kolejny rok i porozumienie pomiędzy Mei i D'Jokiem zdaje się należeć do przeszłości. Para kłóci się od dłuższego czasu. Prowodyrem zdaje się być D'Jok, który chce kontrolować Mei na każdym kroku i układać jej życie, jednak część winy leży także po stronie Mei, która poprzez opuszczanie treningów, by spędzać czas na Paradisii z Sineddem daje D'Jokowi powody do zazdrości. Punkt kulminacyjny następuje po meczu Snow Kids-Shadows, przegranym dla Śnieżnych Dzieciaków 0-4, kiedy Mei wygarnia wszystko D'Jokowi i zrywa z nim. Podczas turnieju na Paradisii D'Jok i Mei starają się unikać siebie nawzajem, a kiedy dochodzi do przypadkowego spotkania, traktują się z chłodną obojętnością. Oboje znajdują nowych partnerów - D'Jok Nikki, a Mei Sinedda. Podczas katastrofy na Paradisii i wobec konieczności ewakuacji Mei i D'Jok zapominają o uprzedzeniach i razem uciekają na statek Snow Kids. Na Akillianie ich stosunki zdecydowanie się ocieplają, i to z inicjatywy Mei - najpierw namawia swojego byłego chłopaka, żeby wrócił do Snow Kids, a potem wspiera go, kiedy próbuje na nowo odnaleźć się w drużynie. Może nawet się wydawać, że D'Jok i Mei nadal mają się ku sobie, jednak w epilogu, którego akcja dzieje się około rok później po finałowym meczu Snow Kids - Team Paradisia dowiadujemy się, że pozostali jedynie na stopie przyjacielskiej, a Mei wciąż jest w związku z Sineddem.

Związek z Sinnedem Edytuj

Sezon 3: Od początku tego sezonu można zauważyć, że niespodziewanie Mei i Sinedd mają się ku sobie. Razem spędzają wakacje na Paradisii, co dziewczyna ukrywa swoją drużyną. Po zerwaniu z D'Jokiem Mei zgadza się na przejście do Shadows i wkrótce potem zaczyna umawiać się z Sineddem, co irytuje D'Joka. Ich związek nie jest idealny, zdarzają im się kłótnie, a nawet przeżywają kryzys po powrocie na Genesis z Paradisii. Ostatecznie jednak ich związek nie rozpada się, wciąż są razem, a kiedy Sinedd zaczyna grać w barwach Snow Kids, Mei go wspiera. Sinedd dzięki związkowi z Mei zmienia się i bardzo dojrzewa – na tyle, by być w stanie pogodzić się z D'Jokiem, który jest jego odwiecznym rywalem. Po upływie kilku miesięcy Mei i Sinedd wciąż są razem, a chłopak, zapytany, jakie są jego najbliższe plany, odpowiada, że chce planować swoją przyszłość z Mei, co świadczy o ich wzajemnym uczuciu.