FANDOM

Uwaga Strona zawiera spojlery! Edytuj

Nowa Nadzieja- drugi odcinek piewszego sezonu Galactik football. w ciągu całego odcinka poznajemy już całą drużynę SnowKids, oraz jej pierwszy skład.

Fabuła Edytuj

Odcinek zaczyna się od urywek z poprzedniego odcinka. Następnie pokazuje się ekran. Na filmie zostały uwiecznione osoby, odpowiadające na pytanie w sprawie Archa. Jednym z ujęć jest rozmowa dziennikarki z Artegorem. On wyraźnie sugeruje, że Arch powinien wracać skąd przybył. Potem pokazuje się sama dziennikarka, mówiaca o przyszłym trenerze Snowkids. następnie przeskakujemy do studia wiadomości Arkadia. Nastepnie pojawia się reklama technoidu, a potem ogłoszenie o nagrodzie za schwytanie pirata. zaraz po tym przeskujemy na Alkillian do domu D'jok'a. Znajdujemy się w miejscu z pierwszego odcinka. oprócz mamy D'jok'a są tam również ,sam D'jok oraz bracia, Thran i Ahito.Mama czerwonowłosego stara się przepowiedziec im przyszłosc. Lecz do pokoju,przez okno, wchodzi Micro-Ice, nie wiedząc co robią. Nawiązuje się między nimi rozmowa o drużynie, Archu i możliwosci dołączenia do niej. Z rozmowy wynika, że Below, pracodawca Micro-Ice'a nadal ściga Archa, oraz to że Micro-Ice oddał już bilety. Nastepna scena rozgrywa się w domu Rocketa. Po krótkiej rozmowie syna z ojcem, w sprawie uczuć i Archa, przenosimy się na akcję u Micro-Ice'a, zjeżdżającego na desce. Gdy zatrzymuje się na końcu trasy odkrywa jaskinię, w której ktoś jest. Ciekawski dzieciak wchodzi do jaskni i odnajduje Archa i Clampa. Clamp majstruje coś przy maszynach. podczas gdy Arch zastanawia sie jak ogłosić nabór do drużyny, maszyna Clampa ma zwarcie. Zwarcie powoduje upadek micro-Ice'a, który do tej pory stał wyżej niezauważony. Chłopak zawisł na kablach, co Arch skwitował:

"Młodzieńcze. Masz osobliwy zwyczaj spadania z nieba"
Słowa pasują tu pod warunkiem iż widz widział pierwszy odcinek. Micro-Ice chce wyjsc jednak zatrzymuje go Arch i prosi go o przyslugę. W tym momencie przenosimy się do baru. Chłopcy siedzą na kanapie i rozmawiają o drużynie(/Ahito, d'jok i Thran). podchodzi do nich matka Micro-Ice'a i pyta się ich czy go nie widzieli, gdy on sam wchodzi do baru i włącza się w rozmowę. Mówi o odnalezieniu Archa, na co D'jok reaguje nagłymi pytaniami. Nastepnie ukazują się sceny rozpowiadania wieści o naborze do nowej drużyny.Jedna z osób przekazała tę wiadomość Below'owi, który stara się wygnać Archa tan skad przyszedł. Przenosimy się do Archa i Clampa, który uruchamia działającą już maszynę. Po rozmowie, w której Clamp sugeruje że nikomu już nie zależy na football'u otwierają się drzwi windy. Z nich wychodzi spora grupa chętnych. D'jok po wejściu pyta się o maszynę, a Clamp tłumaczy czym ona jest. Holo trener, wirtualna maszyna treningowa. micro-ice stwierdza, że idzie lecz Arch zadaje mu jeszcze pytanie. Trener dziękuje chłopakowi. Gdy ten ma właśnie wyjść winda się otwiera i nastepuje zakochanie. W drzwiach staje Mei. Ta wychodzi, a z nią idzie jej matka, która wręcz krzyczy aby dziewczyna pokazała co potrafi. Wtedy do akcji wkracza Sinedd rzucajac jakąś głupią gadkę. Chłopak odgryza się . Gdy Sinedd odzywa się po raz kolejny pojawiają się przyjaciele Micro-Ice'a. Sinedd wywyższ się i odchodzi. Ahito pyta się czy zostaje, co Micro-Ice potwierdza. D'jok wtedy sueruje że to przez dziewczynę, czego Micro-Ice się wypiera. Arch chce zacząć, ale Clamp mówi że ktos jeszcze przyjdzie, mówiąc o pełnej windzie. Na salę wchodzi Below i jego banda. Ten każe rozejść się "dzieciakom". Wtedy z dziury, w suficie z której na początku zleciał Micro-Ice, po linie zjeżdża reporterk, Kali. Jak się okazuje ściągną ją tu Thran. Następnie Kali podchodzi do Archa. Jeden z ochroniarzy pyta się co dalej, na co szef odpowiada mu ironią, a potem odchodzą. Potem przeskakujemy na inną scenę. Jakiś statek pędzi na Akillian i ląduje niedaleko miasta gdzie odbywa się nabór. W międzyczasie pokazany jest Rocket, który zauważa statek, w którym siedzi Tia. Chłopak podbiega do lekko zdezelowanego statku i wyciąga stamtąd dziewczynę. Gdy są już kawałek od statku ten wybucha. tia mówi coś o Archu. W nastepnej chwili jesteśmy tam gdzie Arch. męzczyzna przedstawia się i mówi o drużynie, a potem zaczynają. micro-Ice zadaje pytanie, dosc słuszne, gdzie będzą testy skoro nie ma boiska. Clamp prezętuje im działanie maszyny,

Hqdefault-2

biorąc Micro-Ice'a na mysz doświadczalną. Chłopak zakłada strój i wchodzi. Najpierw widzimy chłopaka w jakiejś czarnej przestrzeni a potem pojawia się boisko. Odzywa się Arch mówiący na czym polega test dla chłopaka. Micro-Ice dostał za zadanie dryblowanie. Radzi sobie świetnie. Zaliczył. Wychodzi i zostaje otoczony przez przyjaciół. Nastepnie idą nastepni chętni, a my przenosimy sie do Rocketa i Tii. Na cwilę widzimy jak Tia. lekko rozmazany zaostrzający sie obraz twarzy Rocketa. Rozmawiają o tym kim są i co się stało. Tia mówi o spotkaniu z Archem. Rocket mówi Tii o pokrewieństwie z przyszłym trenerem. Potem wszystko zchodzi na temat drużyny. Tia prezętuje świetny. Tia wsiada na skuter snieżny Rocketa i zapowiada że odjedzie bez niego jak nie wsiądzie. Potem scena urywa się i jestesmy na nowo w miejscu rekrutowania. Wchodzi kolejna osoba. prezętowane są wejścia i wyjścia kolejnych chętnych, jednak bez samych zadań. Dopiero gdy wchodzi Thran, pokazany jest fragment testu. Następnie wchodzi Ahito. Arch mówi żeby test był na bramkarza. Podczas gdy Ahito usnął na ziemi w polu bramkarza zaczyna się test. Pierwszą piłkę broni na śpiąco i na leżąco, podobnie jak z nastepną. Kloejne juz na stojąco. Dalej widzimy Mei. Dano jej test na obrońce na co ona stwierdziła że chce na test na napastnika. Arch i Clamp są zachwyceni. Potem pokazuje się test Sinedd'a. ten gdy wychodzi rzuca wyzwanie D'jok'owi aby ten spróbował go przebić. Pokazany jest test D'jok'a, który osiągną lepszy wynik od Sinedda. Potem przenosimy się na chwilę do kwiaciarni. słychać relacje z naboru. Wtedy ojciec Rocketa widzi że jego syn też tam jest. Przechodzimy spowrotem do jaskini.

Hqdefault-1

Tia mówi coś do Rocketa i zabrania mu isć sobie. Potem pokazany jest test Tii. Pierwsze wrażenie wyszło kiepsko lecz potem tia zaskoczyła wszystkich uwalniając Oddech. Arch i cLamp są zarazem zdziwieni i zadowoleni.Nastepnie Tia, po wyjściu, podchodzi do Rocket podając mu strój. Podchodzi Arch i pyta się chłopaka o ojca. Wtedy na salę wchodzi wspomniana osoba i zabiera Rocketa. Następnie pokazany jest moment czekania na wybór. Mico-Ice ma zamiar już wychodzić gdy Arch zaczyna ogłoszenie. Clamp wyświetla na hologramach wizerunki wybranych. Są to kolejno: D'jok, Thran, Ahito, Sinedd,Mei i Tia. Wszyscy się ciesza, ale pokazuje się jeszcze Micro-Ice. Przeskakujemy jeszcze na planetę Stoważyszenia Flux. Jeden z członków mówi o zebraniu, bo pojawił się oddech Akillian. Potem ekran ciemnieje i pojawiają się krótkie urywki co bedzie w nastepnym odcinku.