FANDOM

Uwaga! Strona zawiera spojlery! Edytuj

Powrót- pierwszy odcinek pierwszego sezonuGalactik FootBall. W ciągu całego odcinka poznajemy większą cześć pierwszego składu dróżyny SnowKids. Są to między innymi: Rocket, Micro-ice, Sinedd, D'Jok, Ahito oraz jego brat Thran. W odcinku pojawia sie również przyszły trener drużyny SnowKids, Arch oraz Clamp.

Fabóła Edytuj

Odcinek zaczyna się od urywki meczu, dokładniej jego końcówki, z czasów Archa. Pokazany jest moment wielkiej katastrofy, czyli nastąpienie epoki lodowcowej na Akillianie oraz utraty oddechu. Po urywce okazuje się że był to sen dorosłego już Archa. w tej również scenie pojawia się Clamp wchodzący do pokoiku swojego przyjaciela. Po ciężkim śnie Clamp pociesza Archa mówiąc że wszystko będzie dobrze.

"Ty masz pomysły, a ja maszyny. Razem wiele dokonamy. Zobaczysz!"
Te słowa mają tu wielkie znaczenie, ponieważ chwilę później przeskakujemy na inne ujęcie. Jak się okazuje Clamp wszedł do pokoju Archa ze swojego laboratorium, czy czegoś podobnego. Na stole w tym momencie, ku ironii, psuje się jeden z mechanicznych wyrobów Clampa, robot, któremu odpadają ręce przy akompaniamencie maleńkiego wybuchu. Następna scena przedstawia nam zamarznięte miasto. Akcja przechodzi w miejsce zupełnie nieznane jeszcze widzom. Zobaczyć można tu jakiegos mężczyznę, oraz chwilę później Artegora. Widz słyszy tylko końcówkę rozmowy, z której wynika że Artegor wyraźnie chce żeby Arch jak najszybciej zniknął z Akillianu. Moment później pojawia się Micro-Ice. Scena trwa ok. dwie minuty. W tym czasie okazuje się, że Micro-Ice pracował dla mężczyzny. Jednocześnie, oddając mu podrobione bilety, które miał sprzedać, naraził się pracodawcy. Micro-Ice skacze z platformy na której się znajdowali, a jego pracodawca wysyła za nim ochroniarzy. Tymczsem Arch i Clamp przechodzą ulicą niedaleko miejsca poprzedniej akcji. Z sielankowego spacerku ulicą kolejnym przejściem przechodzimy na akcję pościgu za Micro-ice'm. Ten skacząc po dachach w pewnym momencie ześlizguje się z jednego lądując przed Archem i jego przyjacielem. To było pierwsze spotkanie Micro-Ice'a z jego przyszłym trenerem. Dorosły mężczyzna po upadku pomaga podnieść się szatynowi. następnie w kadrze pojawiają się ochroniarze i ponownie zaczyna się pościg. Jeszcze chwilę pokazany jest Clamp i Arch, a potem obserwujemy już inne miejsce. Tu przebrany D'jok próbuje wyciągnąć od swojej przybranej matki, jasnowidzki , przyszłosc. Ta jednak rozpoznaje syna i przepowiada mu szlaban, jeśli nie zdejmie przebrania. Odbywa się burzliwa rozmowa między matka, a synem. Mniej więcej pod koniec przez okno do domu D'jok'a wchodzi Micro-ice, wpadając na niego. Po krótkiej, mało poważnej rozmowie miedzy chłopakami za oknem przebiegają ochroniarze. Na chwile przeskakujemy na nich. Mężczyźni odpuszczają, a w tle przez okno wygląda Micro-Ice. Następnie przeskakujemy przed wejście do jakiejś jaskini. Przed nią stoi skuter śnieżny, a z jej wnętrza dobiegają odgłosy uderzania czegoś miękkiego o coś twardego. W tym momencie widz zapoznaje się z Rocketem i jego celnością. Chłopak kopie piłką o numerki wyryte w ścienie lodu. Wszędzie wiszą palakaty Archa za młodych lat. Potem przeskakujemy na widok, który jest nie do końca zamarznięty. Jest pokazane iż to kwiaciarnia ojca Rocketa, Noraty(pisownia nie jest pewna). Ukazana jest rozmowa między Noratem a Archem, braćmi, którzy (chyba) nie widzieli się 15 lat. Odbywa się tam cierpka rozmowa. Widać, że Norata ma żal do Archa o wyjazd po wybuchu. Następnie pokazany jest przyjazd Rocketa. Gdy ten wchodzi zaczyna mówić, wita się z Arch'em, nie zdając sobie sprawy kim on jest. dopiero po chwili cos do niego dociera. Nie do końca da się wywnioskować co. Jednak Arch się żegna i wychodzi. Za nim wychodzi też Rocket, pomimo protestów ojca i zatrzymuje Archa. Tu dowiadujemy się iż Rocket wie kim jest jego wujek. Następnie powracamy do D'jok'a i Micro-Ice'a. Tym razem jesteśmy w pokoju Micro-Ice'a. Ten szuka biletów. odbywa się miedzy nimi rozmowa, a po krótkim czasie znajdują ślady złodzieja biletów. Po kolejnej wymianie zdań ukazuje nam się telewizor. Choć nie do końca. Zajmuje on cały ekran jak do tej pory inne sceny.

Pu.i.wp

Jednak dźwięk wskazuje na urządzenie elektroniczne. Po reklamie technoidu ukazują nam się relacje z meczu. Komentator mówi o powrocie drużyny Alillian, tu; Red Tigers. jednak jest to nieudany powrót ponieważ przegrywają. Pokazana jest również reakcja ich trenera, już poza ekranem telewizyjnym, Artegora. Następnie pojawia się ponownie fragment meczu, jednak dowiadujemy się już czyj był telewizor. Widz może usłyszeć rozmowę Archa z Adin. Ta mówi o Fluxsie Alillian. Po długiej rozmowie Arch mówi że chce stworzyć drużynę na Akillianie. Adin lekko wyśmiała pomysł Archa. Ten wychodzi. Nastepnie poprzez ekran telewizora odbywa się rozmowa między Adin a Artegorem. Potem powracamy do przyjaciół. Ci siedzą na jakiś schodach. Tym razem jest jeszcze przy nich Thran. Rozmawiają o nowej piłce, ulepszonej przez Thran'a. Jedna widać że Micro-Ice'a cos dręczy. Odchodzi wkurzony od przyjaciół. A ci podążają kilka kroków za nim, wcześniej odbywając krótką rozmowę. W następnej scenie widzimy rozgrywkę w karty. Tym razem poznajemy Sinedd'a, który gra z kolegami. Akurat przechodzi tamtędy Micro-Ice z przyjaciółmi. Odkrywa, że to Sinedd jest złodziejem biletów. Po rozmowie, w której Sinedd "przyznaje" się do winy, do akcji wkracza D'jok. Po rozmowie i uzgodnieniu wymiany, bilety na deskę, wcześniej zabraną Sinedd'owi, Sinedd zaczyna mówić o desce. Wtedy na szczycie schodów pokazuje się Ahito wołając kolegów. Po chwili chłopak opiera się o słup i usypia. Chłopcy, bez Sinedd'a, wchodzą na górę. Thran budzi brata i wchodzą do środka. Potem przenosimy się do wnętrza. Przyjaciele siedzą przy stoliku i oglądają mecz. Na chwile przenosimy się na stadion aby obserwować zmagania Shadows grających przeciwko Lightnings. Słychać pochwały przyjaciół siedzących przed telewizorem, kierowane do Worena - zawodnika Lightnings. W pewnym momencie kelnerka przynosi pizzę i napoje. Wdaje się w rozmowę z chłopcami. Okazuje się, że kelnerka jest mamą Micro-Ice. Kobieta prosi ich o to aby nie narobili bałaganu. Następuje powolny przelot kamery na Arch'a i Clamp'a siedzących kawałek dalej(i niżej). Clamp pokazuje Archowi swój wynalazek (zepsuty). Arch, który chciał zebrać drużynę na Akillianie na głos rozmyśla. Rozmowa schodzi na temat maszyn, a potem na Fluxa Alillianu. Podczas rozmowy widać jak windą na to piętro zjeżdżają już znane nam postacie. Pojawiający się na początku mężczyzna z ochroniarzami atakuje Archa i Clampa. Całemu zajściu przygląda się Micro-Ice. wtedy po schodach schodzi D'jok i zaczyna się walka. D'jok kopie piłkę od Thrampa i grają. Przyjaciele po kolei kopią piłkę tak aby ochroniarze obrywali. Gdy piłka kieruje się w stronę szkła, sytuację ratuje Ahito, łapiąc piłkę. Po pokonaniu mężczyźni odchodzą, wygrażając się. Potem Arch dziękuje chłopakom i proponuje stworzenie drużyny. Ci jednak odmawiają. Gdy wracają przed telewizor, po tym jak Arch wyszedł, Ahito mówi kim był ten mężczyzna. Przyjaciele, którzy tego nie wiedzieli momentalnie się zerwali i zostawiając Achito pobiegli za Arch'em. A Ahito został i usnął wyłożony na kanapie.