FANDOM

Rocket - syn Keiry i Noraty, a także bratanek Aarcha. Jest świetnym zawodnikiem, przywódcą na boisku i poza nim.

WyglądEdytuj

Ma brązowe włosy i pomarańczowe oczy. Na boisku nosi biało-niebieską koszulę ze spodniami i butami. Na rękach nosi czarne rękawice. W drugim sezonie przez chwilę włosy miał zawiązane w kucyk. Podczas treningów nosi żółtą koszulę, czarne spodnie i białe buty z czarnymi paskami. Poza boiskiem nosi szarą bluzę z kapturem.

OsobowośćEdytuj

Rocket dawniej  był typem samotnika - nie miał przyjaciół, głównie spędzał czas samotnie, był w konflikcie ze swoim ojcem. Kiedy udało mu się wejść do drużyny Aarcha (mimo sprzeciwu ojca), wciąż trzyma się na uboczu i jedynie nawiązuje bliską więź z Tią. Jego jedynym rozwiązaniem problemów jest ucieczka - kilkakrotnie opuszcza drużynę, kiedy sytuacja wydaje się być napięta. Pomimo początkowych nieporozumień, Rocket z czasem otwiera się na kolegów z drużyny i nawiązuje przyjaźń. Okazuje się być doskonałym kapitanem, który umie zawsze zmotywować drużynę i być dla nich wsparciem.

Kryzys następuje w sezonie II, gdy Rocket pokazuje ciemną stronę charakteru - po rozpoczęciu gry w Netherball staje się zimny, nieprzystępny i koncentruje się tylko na grze, okaleczając swoich bliskich, a zwłaszcza Tię. Pomimo słabego charakteru Rocket, ma silną osobowość zachowując zimną krew w sytuacjach, w których inni dawno utracili wszelką nadzieję. Doskonale sprawdza się jako pomocnik na środku boiska - pozycja wydaje się być stworzona dla niego. W trakcie meczów bardzo rzadko dochodzi do sytuacji, w których Rocket słabo gra. Dzięki ogromnej precyzji strzałów jest egzekutorem większości rzutów wolnych.

Pod koniec III sezonu zastępuje Aarcha na stanowisku trenera Snow Kids.

HistoriaEdytuj

Sezon IEdytuj

Sezon IIEdytuj

Sezon IIIEdytuj