FANDOM

Rocket
Da6db48e871c9ff49a346300894dcde7
Dane osobowe
Płeć Mężczyzna
Planeta Akilian
Flux Oddech
Drużyna Snow Kids
Rodzina Norata (ojciec)

Keira (matka)
Aarch (wuj)
Adin (ciotka)
Dziecko Aarcha i Adin (kuzyn/kuzynka)

Zawód Piłkarz

Kapitan (Dawniej)
Trener (Dawniej)

Pozycja Pomocnik
Numer 5
Debiut Odcinek 1

Rocket - syn Keiry i Noraty, a także bratanek Aarcha. Jest świetnym zawodnikiem, przywódcą na boisku i poza nim.

WyglądEdytuj

Ma brązowe włosy i pomarańczowe oczy. Na boisku nosi biało-niebieską koszulę ze spodniami i butami. Na rękach nosi czarne rękawice. W drugim sezonie przez chwilę włosy miał zawiązane w kucyk. Podczas treningów nosi żółtą koszulę, czarne spodnie i białe buty z czarnymi paskami. Poza boiskiem nosi szarą bluzę z kapturem.

OsobowośćEdytuj

Rocket dawniej  był typem samotnika - nie miał przyjaciół, głównie spędzał czas samotnie, był w konflikcie ze swoim ojcem. Kiedy udało mu się wejść do drużyny Aarcha (mimo sprzeciwu ojca), wciąż trzyma się na uboczu i jedynie nawiązuje bliską więź z Tią. Jego jedynym rozwiązaniem problemów jest ucieczka - kilkakrotnie opuszcza drużynę, kiedy sytuacja wydaje się być napięta. Pomimo początkowych nieporozumień, Rocket z czasem otwiera się na kolegów z drużyny i nawiązuje przyjaźń. Okazuje się być doskonałym kapitanem, który umie zawsze zmotywować drużynę i być dla nich wsparciem.

Kryzys następuje w sezonie II, gdy Rocket pokazuje ciemną stronę charakteru - po rozpoczęciu gry w Netherball staje się zimny, nieprzystępny i koncentruje się tylko na grze, okaleczając swoich bliskich, a zwłaszcza Tię. Pomimo słabego charakteru Rocket, ma silną osobowość zachowując zimną krew w sytuacjach, w których inni dawno utracili wszelką nadzieję. Doskonale sprawdza się jako pomocnik na środku boiska - pozycja wydaje się być stworzona dla niego. W trakcie meczów bardzo rzadko dochodzi do sytuacji, w których Rocket słabo gra. Dzięki ogromnej precyzji strzałów jest egzekutorem większości rzutów wolnych.

HistoriaEdytuj

Sezon IEdytuj

Sezon IIEdytuj

Sezon IIIEdytuj