FANDOM

Sinedd - pochodzi z planety Akilian, dawny napastnik, a razem trener Shadows. Obecnie napastnik Snow Kids. Myślał, że jego rodzice zginęli podczas wojny fluxsów.

WyglądEdytuj

Sinedd jest wysokim, młodym mężczyzną o czarnych, nieco niesfornych włosach i ciemnych błękitnych oczach, graniczących z mocnym fioletem, mających silne podobieństwo do ojca z ostrymi rysami i wysokimi kośćmi policzkowymi, które określają jego twarz. Kiedy nie gra w piłkę, nosi jasnoniebieską koszulkę, biały szal na szyi, szarą kurtkę i białe spodnie. Nosi także czerwone rękawiczki bez palców i "techno-sizes 128" jako obuwie, tak samo jak D'Jok.

OsobowośćEdytuj

Sinedd ma ciężki charakter. Przez całe swoje życie był przekonany, że jego rodzice nie żyją i był sam, zamknięty w sobie i wytworzył twardą skorupę, nieprzyjaznego chłopaka, któremu tylko zależy na wygranej. Nigdy nie miał przyjaciół i wcale o nich się nie starał. Kiedy zadawał się z kimś to tylko po to, żeby mieć z tego jakąś korzyść. Sinedd ma trudne życie, lecz są w nim pozytywne cechy charakteru, których nie pokazuje. Wszytko ulega zmianie, gdy Sinedd odnajduje swoich rodziców i siostrę oraz zakochuje się w Mei. Staje się bardziej przyjazny, pozbywa się maski nieprzyjemnego człowieka; godzi się nawet ze swoim odwiecznym rywalem - D'Jokiem. Ukazuje jak bardzo kocha swoją dziewczynę i jest dla niej stanie się zmienić. Oczywiście niektórych cech charakteru jest mu ciężko się wyzbyć taki jak rządzenie innymi, jednak wszystko jeszcze przed nim. Sinedd wiele przeszedł, co ukształtowało w nim trudny charakter, jednak tak każdy pragnie miłości i gdy tę miłość po wielu latach otrzymuje to człowiek ulega zmianie. Jest dobrym napastnikiem. Gra efektywnie, zostając głównym strzelcem bramek w Shadows, jednakże Smog sprawia, że jego styl cechuje agresja i egoizm. Powracając do Snow Kids uczy się jak grać mniej agresywnie i egoistycznie.

HistoriaEdytuj

Sezon IEdytuj

Na początku dostaje się i należy do drużyny Aarcha jednak po meczu, przechodzi do drużyny Shadows gdzie jako kapitan gra na pozycji napastnika.

Sezon IIEdytuj

Sezon IIIEdytuj