FANDOM

Sinedd

Sinedd

Sinedd.

Dane osobowe
Wiek Nieznany
Płeć Mężczyzna
Planeta Akilian
Flux Smog (Dawniej)

Oddech

Drużyna Shadows (Dawniej)

Snow Kids

Rodzina Mei (Miłość)

Matka Sinedda (Matka)
Ojciec Sinedda (Ojciec)
Sonya (Siostra)

Zawód Piłkarz

Trener (Dawniej)

Pozycja Napastnik
Numer 11
Debiut Odcinek 1

Sinedd - pochodzi z planety Akilian, dawny napastnik, a razem trener Shadows. Obecnie napastnik Snow Kids. Myślał, że jego rodzice zginęli podczas wojny fluxsów.

WyglądEdytuj

Jako Snow Kids, Sinedd nosi biało-niebieską koszulę z spodniami i butami. Będąc graczem w Shadowsach nosił czarno-zieloną koszulę ze spodniami i butami. Podczas treningów nosi żółtą lub fioletową koszulę, czarne spodnie i białe buty z czarnymi paskami. Poza meczami nosi niebieską koszulę, szarą bluzę, czerwone rękawiczki i biały szalik.

OsobowośćEdytuj

Sinedd ma ciężki charakter. Przez całe swoje życie był przekonany, że jego rodzice nie żyją i był sam, zamknięty w sobie i wytworzył twardą skorupę, nieprzyjaznego chłopaka, któremu tylko zależy na wygranej. Nigdy nie miał przyjaciół i wcale o nich się nie starał. Kiedy zadawał się z kimś to tylko po to, żeby mieć z tego jakąś korzyść. Sinedd ma trudne życie, lecz są w nim pozytywne cechy charakteru, których nie pokazuje. Wszytko ulega zmianie, gdy Sinedd odnajduje swoich rodziców i siostrę oraz zakochuje się w Mei. Staje się bardziej przyjazny, pozbywa się maski nieprzyjemnego człowieka; godzi się nawet ze swoim odwiecznym rywalem - D'Jokiem. Ukazuje jak bardzo kocha swoją dziewczynę i jest dla niej stanie się zmienić. Oczywiście niektórych cech charakteru jest mu ciężko się wyzbyć taki jak rządzenie innymi, jednak wszystko jeszcze przed nim. Sinedd wiele przeszedł, co ukształtowało w nim trudny charakter, jednak tak każdy pragnie miłości i gdy tę miłość po wielu latach otrzymuje to człowiek ulega zmianie. Jest dobrym napastnikiem. Gra efektywnie, zostając głównym strzelcem bramek w Shadows, jednakże Smog sprawia, że jego styl cechuje agresja i egoizm. Powracając do Snow Kids uczy się jak grać mniej agresywnie i egoistycznie.

HistoriaEdytuj

Sezon IEdytuj

Na początku dostaje się i należy do drużyny Aarcha.

Sezon IIEdytuj

Sezon IIIEdytuj