FANDOM

Tia- córka ambasadorów Księżyca Obii. Jako pierwsza odkryła w sobie Oddech Akillian.

Najlepszą przyjaciółką Tii jest Mei .

Dziewczyna Rocket'a .

Na boisku gra na pozycji pomocnika. Fluxa wyzwoliła w sobie będąc małym dzieckiem,dzięki czemu prędko zyskała sympatię Aarch'a. Dopiero dzięki pomocy Callie Mystie otrzymuje 'oficjalną' zgodę od ojca i matki. Z początku dość nieśmiała, z czasem jednak odkrywa swój prawdziwy temperament. Uwielbia filmować, w wielu odcinkach można ją zobaczyć z kamerą w ręku. Bardzo kocha Rocketa. Odnalazła jego matkę-to był prezent na 16 urodziny, jednak Rocket nie cieszył się, lecz później cała rodzina znów się złączyła. Gra z numerem 4.

 Związek z Rocketem Edytuj

Sezon 1: Rocket i Tia pierwszy raz spotykają się w niecodziennych okolicznościach - Tia, której statek ulega wypadkowi zostaje zauważona przez Rocketa. Chłopak ratuje ją przed niebezpieczeństwem i zabiera do swojej jaskini, by upewnić się, że nic jej się nie stało. Tia, która przybyła z Obia na Akillian, by wziąć udział w naborze do drużyny Aarcha, namawia Rocketa, by pojechał z nią, na co chłopak się zgadza. Tia bez problemu dostaje się do drużyny, natomiast Rocket zostaje zabrany do domu przez swojego apodyktycznego ojca i zarazem brata Aarcha, Noratę. Ostatecznie Rocket jednak trafia do drużyny i jego najbliższą osobą natychmiast staje się Tia. To ona jako pierwsza dowiaduje się, że Rocket jest bratankiem Aarcha i to ona, ryzykując zdrowiem, a nawet życiem, rusza na jego poszukiwania w czasie burzy śnieżnej, kiedy Rocket ucieka po tym, jak jego tajemnica się wydała. Oboje zauważalnie mają się ku sobie, jednak są na tyle nieśmiali, że boją się wyznać swoje uczucia. Przed wyjazdem na Genesis Tia postanawia wyjść z inicjatywą i z pomocą Mei robi wrażenie na Rockecie, zakładając sukienkę i wprawiając chłopaka w podziw. Podczas pobytu na Genesis Tia odnajduje Keirę, matkę Rocketa, która zostawiła go, gdy był niemowlęciem. Początkowo Rocket jest oburzony na Tię, ale po rozmowie z Aarchem, który radzi mu, by okazywał swoje uczucia, nim będzie za późno, Rocket zakrada się w nocy do pokoju Tii i całuje ją. Od tej pory zostają parą. 

Sezon 2: Ta seria jest przełomowa dla Rocketa i Tii. Po czterech latach wciąż są szczęśliwą parą. Podczas spaceru po Lesie Genesis Tia w pewnym momencie upada z krawędzi urwiska. Rocket, niewiele myśląc, biegnie jej na ratunek, używając przy tym Oddechu, co jest niedozwolone poza boiskiem. Para próbuje utrzymać to w sekrecie, jednak władze Ligi dowiadują się o zajściu. Rocket zostaje zawieszony w prawach członka Snow Kids, co sprawia, że odchodzi z drużyny mimo próśb Tii, by został. Przez długi czas Tia nie ma kontaktu ze swoim chłopakiem, co łamie jej serce, jednak nie ustaje w próbach odnalezienia Rocketa. Ostatecznie dowiaduje się, że chłopak gra w bardzo niebezpieczną odmianę piłki nożnej zwaną Netherballem. Tia jest przerażona zmianą, jaka zaszła w jej ukochanym, jednak nie ustaje w próbach namówienia go do powrotu do drużyny. Rocket odtrąca ją, mówiąc, że nie chce już mieć z nią nic do czynienia, co głęboko rani dziewczynę. Mimo tego wciąż chce odzyskać Rocketa i aby tego dokonać, pojedynkuje się z nim w Netherballu. Wygrywa, chociaż płaci za to bolesnym zranieniem. Dopiero wtedy Rocket uświadamia sobie, jak wiele krzywdy wyrządził Tii i porzuca Netherball, a potem wraca do drużyny. Tia wciąż jest przy nim i pomaga mu z powrotem zaaklimatyzować się w Snow Kids. 

Sezon 3: Po kryzysie spowodowanym Netherballem Tia i Rocket doznają spokoju w swoim związku, jednak nie na długo. Po przybyciu na Paradisię Rocket zapada na chorobę zwaną Rezonansem, następstwem po Netherballu. Tia jest przy swoim chorym ukochanym, próbując uśmierzyć jego ból. Kiedy w drużynie pojawia się Lun Zia i zaczyna okazywać swoje zainteresowanie Rocketem, Tia staje się zazdrosna i pomiędzy zakochanymi dochodzi do sprzeczek. W końcu Rocketowi jednak udaje się przekonać Tię, że jest jedyną kobietą, którą kocha i w ich życiu znów gości spokój i harmonia.