FANDOM

Tia
Dane osobowe
Wiek 16/17 - sezon pierwszy

20 - sezon drugi 21 - sezon trzecie

Płeć Kobieta
Planeta Akilian, Księżyc Obia
Flux Oddech Akilian
Drużyna Snow Kids
Rodzina rodzice - ambasadorzy Księżyca Obii
Zawód piłkarz
Pozycja pomocnik
Numer 4
Debiut odcinek 1

Tia- córka ambasadorów Księżyca Obii. Pomocniczka i kapitanka Snow Kids. Jako pierwsza odkryła w sobie Oddech Akillian, była wtedy małą dziewczynką. Jest dziewczyną Rocket'a. Jej najlepszą przyjaciółką jest Mei.

Seria 1Edytuj

G
2072328

Tia podczas meczu towarzyskiego z drużyna Wambas

dy dowiaduje się o naborze do drużyny Aarch'a ucieka z domu i wynajmuje aktorów by ci udawali jej rodziców i wyrazili zgodę na jej przynależność do Snow Kids. Jej podróż nie kończy się najlepiej, bowiem dziewczyna traci kontrolę nad statkiem i rozbija się. Wtedy zauważa ją Rocket i ratuje przed wybuchem. Tak poznaje swojego przyszłego chłopaka. Po krótkiej rozmowy z której dowiaduje się, że jest on bratankiem Aarch'a namawia go do zgłoszenia się na testy.

Gdy wchodzi do holotrenera, zostaje brutalnie potraktowana przez jednego z klonów. Wtedy używa oddechu. Co wprawia niemalże w euforię Aarch'a i Clamp'a. Dzieki oddechowi stała się pierwszą gwiazdą drużyny. Po meczu towarzyskim przeciwko drużynie Wambas doznaje kontuzji nogi, ale również odnajduje ją policja i jej pochodzenie przestaje być tajemnicą. Gdy dziewczyna wraca do domu rodzice robią jej awanturę, że córka dyplomatów nie może latać za piłką i grać w drużynie Snow-Kids. Przy drugiej ucieczce z domu pomaga jej niania Stella, która ją wychowywała. Dzięki temu Snow Kids stali się oficjalnymi reprezentantami Akillianu w Pucharze Galactik Football. Callie Mistick namawia rodziców Tii, że fakt iż ich córka reprezentuje planetę w miedzy galaktycznych rozrywkach może bardzo pomóc w ich karierze. Od tej pory Tia jest "legalnie" w drużynie Snow-Kids.