FANDOM

Pozycja :  Napastnik
Waren-1-

Warren numer 9

Numer :  9

Flux :  Szarża

Planeta : Xzion

On jest jednym z najbardziej szanowanych i utalentowanych zawodników Galactic Football kiedykolwiek. On jest nawet nazywany " Mr Galactik Football " . Nawet Sinedd ,zarozumiały i arogancki gwiazda, dotknięte , gdy Warren wydawało skarcił go w przerwach meczu All- Stars . On gra w № 9 W Lightinings . Znany jako napastnika , ponieważ jest jedynym, który strzelił dla błyskawice , zawsze odgrywa pole -to- box , pomagając obrony , a nawet bramkarzem cały czas, pokazując wielką wytrzymałość w ciągu całego meczu. Warren grać w ataku jest uważane za inteligentne , zawsze szuka sposobów do bramki . Posiada niesamowitą szybkość ( z pomocą opłaty może nawet biec szybciej niż w spotkaniu ) , wielki drybling z wielu sztuczek i bardzo silnych strzałów , które są zawsze proste , bez Swerve , ale bardzo precyzyjne . Gdy piłka jest rzucona w górę , Warren zawsze wygrywa bitwę powietrzną . Jednak jego gra w The Lightning jest nieco samolubna , bo ma tendencję do zrobić wszystko sam i rzadko przechodzi , więc jego zdolność mijania nie jest dobre . Warren jeststary gracz , który zdobył kilka filiżanek , ale nie myśli o zakończeniu kariery piłkarskiej .

HistoriaEdytuj

Jest Capitan i gwiazda napastnik z Lightning. Błyskawice wygrał Piłka nożna Galactic czas przed Snow Kids to zrobił. Gdy Rocket idzie grać Netherball, Warren próbuje sprowadzić go z powrotem do jego zespołu, ale nie trafia. On gra w meczu All-Stars wraz z D'Jok, Luur, Lune-Zeara, Stevens, Sinedd i Kernor. Później traci do Snowkids podczas półfinału. W sezonie 3, wydaje mu się rozwijali przyjaźń z Woobamboo po wstępuje błyskawice. Oni pokonać Red Tigers, ale tracą do drużyny Paradisia podczas ćwierćfinału. Warren ma teraz niechęć wobec D'Jok powodu jego samolubnej gry, ale w Crossed Fates, że pomaga mu w jego nowej "Club Galactik". Tracą również drużyny Paradisia ponownie w ćwierćfinale. On jest ostatni widziano pomoc profesor Clamp i Dame Simbai zebrać próbki strumienia grając w Holo Trainer z Luur, Lun Zia i Yuki.