FANDOM

Yuki pochodzi z planety akilian, była bramkarka drużyny Snow Kids, a obecnie bramkarka drużyny Elektras.

Kuzynka Thrana i Ahito.

Zakochana w Micro Ice z odwzajemnieniem.

WyglądEdytuj

Yuki w przeciwieństwie do swoich kuzynów ma rude włosy, ścięte krótko. Dziewczyna jest niska, jej wzrost jest porównywalny do Micro Ice, który jest najniższym zawodnikiem drużyny Snow Kids .Yuki ma szare oczy, dwa kolczyki w lewym uchu.

Na boisku Yuki gra w stroju drużyny z numerem 8. Na co dzień ma na sobie spódniczkę, białą koszulę z kołnierzem oraz różowy bezrękawnik.

 Związek z Yuki Edytuj

Sezon 2: Kiedy Yuki, po poleceniu Aarchowi przez Thrana pojawia się w Snow Kids, Micro-Ice traci dla niej głowę niemal od pierwszego wejrzenia. Po krótkim okresie znajomości stara się zdobyć jej serce, jednak raczej nieudolnie – większość jego prób kończy się kompromitacją, a sama Yuki traktuje go dość chłodno. Thran, widząc zainteresowanie Micro-Ice'a jego kuzynką, odwodzi przyjaciela od próby poderwania jej twierdząc, że do siebie nie pasują. Mimo tego Micro-Ice nie poddaje się i w dalszym ciągu próbuje zdobyć serce Yuki. Po jego usilnych staraniach dziewczyna wyznaje mu, że uważa go za 'bardzo zabawnego' i całuje. 

Sezon 3: Zdaje się, że przez rok, który upłynął od finału drugiej serii, związek Micro-Ice'a i Yuki nie układał się najlepiej. Tuż po przyjeździe na Paradisię Yuki ukrywa przed swoim chłopakiem, że rozmawiała na temat transferu do Electras, a gdy staje się on faktem dokonanym, zrywa z Micro-Ice'em. Dla chłopaka jest to cios i długo dochodzi do siebie. Podejmuje nawet próbę odzyskania Yuki, jednak ona, nawet po zakończonym turnieju paradisiańskim, nie chce kontynuować tego związku. Micro-Ice ostatecznie godzi się ze stratą Yuki i stara się zbudować z nią relację czysto przyjacielską.